Structogram
Structogram to narzędzie, które umożliwia określenie rodzaju genetycznie ukształtowanej struktury osobowości i zachowania. Dzięki niemu dowiesz się, jak rozwijać się w sposób zgodny z Twoją własną naturą, i jak wybierać optymalne strategie osiągania sukcesu.
Structogram obejmuje 4 moduły:
1. Klucz do poznania samego siebie
Dzięki temu modułowi uzyskasz wgląd w strukturę własnej osobowości. Rozpoznasz własne atuty i słabe strony. Zyskasz pewność siebie i staniesz się bardziej wrażliwa, szanując zachowania innych ludzi: pracowników, klientów czy partnerów w życiu osobistym.
2. Klucz do poznania drugiego człowieka (partnera lub partnerki, przyjaciela, szefa):
W ramach tego modułu nauczysz się rozpoznawania biostruktur innych osób, a także rozpoznawania ich oczekiwań. Dowiesz się, jak przewidywać i odczytywać zachowania partnerów, i jak komunikować się z innymi ludźmi, aby unikać konfliktów. Zyskasz jednocześnie narzędzia, które pozwolą Ci na analizowanie i tworzenie zespołów oraz efektywne zarządzanie nimi.
3. Klucz do poznania klienta
Uzyskasz wiedzę o motywach, jakimi kierują się ludzie podczas zakupów. Nauczysz się rozpoznawania biostruktur towarów czy usług, i dowiesz się, jak dostosować je do potrzeb Klienta. Ponadto nauczysz się, jak odnaleźć wspólny język z Klientem i w jaki sposób motywować go do zakupu.
4. Klucz do przywództwa i budowania zespołu
Trening rozpoczyna się na poziomie predyspozycji poszczególnych członków Twojego zespołu i przechodzisz na poziom ich oczekiwań. Na własnym przykładzie poznasz zasady skutecznego działania w zespole i indywidualnego podejścia do jego członków. Dowiesz się, jak szybko motywować ludzi i zapobiegać wypaleniu zawodowemu.
Moduł obejmuje także kwestie związane z rozwojem współpracownika i rekrutacją. Dzięki odpowiedniemu podejściu do pracownika, zgodnemu z jego biostrukturą, usprawnisz pracę zespołu i ograniczysz konflikty oraz nieporozumienia.
Gdzie jest wykorzystywany Structogram?
Structogram stanowi fundament szkoleń w takich obszarach, jak: komunikacja, budowanie zespołu, negocjacje, współpraca, sprzedaż, przywództwo, rozwiązywanie konfliktów. Narzędzie to wdrażane jest w najbardziej prestiżowych firmach na całym świecie.