Blog o rozwoju osobistym i zawodowym
Na moim blogu znajdziesz artykuły dotyczące rozwoju osobistego i zawodowego.
Bądź na bieżąco!

Czy korzystasz ze swojej wiedzy … czy tylko ją zbierasz?
- Szczegóły
Kiedy na studiach wybierałam kierunek, wiedziałam, że będzie to Ekonomia. Nie wiedziałam wtedy jeszcze jaką wybiorę specjalizację. Dopuszczałam każdą, byle ekonomiczną. Wybrałam specjalizację Transport i Logistyka – Rynki Transportowe. Nie przypomnę sobie tych racjonalnych motywów, które mną kierowały. Z resztą tych nieracjonalnych też nie pamiętam.

Ludzie dzielą się na dwie grupy
- Szczegóły
Klasyfikacje są dobre, gdy czemuś służą. Można sklasyfikować niemalże wszystko i wszystkich. Dziś sklasyfikuję ludzkość. Kategorie według których można podzielić ludzkość jest wiele – według koloru skóry, pochodzenia etnicznego, płci, ilości klas szkoły podstawowej, sposobu spędzania wakacji, typów osobowości itd. Ostatnio bardzo dobitnie widzę podział żeńskiej części ludzkości na dwie grupy, według sposobu postrzegania świata.

Udało się!
- Szczegóły
Ile razy słyszałam to, w kontekście jakiegoś sukcesu, od osoby, która chciała być miła. Rozumiem, że intencją tej osoby było wyrażenie uznania dla efektu. Bardzo często ta osoba nie ma pojęcia, ile pracy i wysiłku potrzeba aby ten efekt był tak spektakularny.

Jakimi drogami podążasz w swoim życiu?
- Szczegóły
Kiedyś, kilka dekad temu, kiedy po zakończeniu podstawówki wybierałam szkołę średnią, miałam dwie drogi przed sobą. Przez lata wracałam wspomnieniami do tamtych decyzji, i zastanawiałam się, jak wyglądałoby moje życie, gdybym wybrała inaczej. Miałam 15 lat, mogłam wybrać cokolwiek, zupełnie nie znając konsekwencji tych decyzji. Miałam tylko wyobrażenia.

Afirmacje w biznesie?
- Szczegóły
Kiedyś, kilka dekad temu, kiedy po zakończeniu podstawówki wybierałam szkołę średnią, miałam dwie drogi przed sobą. Przez lata wracałam wspomnieniami do tamtych decyzji, i zastanawiałam się, jak wyglądałoby moje życie, gdybym wybrała inaczej. Miałam 15 lat, mogłam wybrać cokolwiek, zupełnie nie znając konsekwencji tych decyzji. Miałam tylko wyobrażenia.

Po co człowiekowi archetypy?
- Szczegóły
Były z nami zawsze, od najdawniejszych czasów pierwszych plemion słowiańskich, poprzez wszystkie ciemne wieki średniowiecza, aż po współczesne burzliwe czasy rewolucji informatycznej.

BRANDING QUICK CHECKLIST… czyli jak skutecznie i szybko zaplanować swoją markę
- Szczegóły
Jak budować swoją markę? Na pewno nie szybko, bo jak mawia stare porzekadło „Co nagle, to po diable”. Tak, to prawda. Budowanie marki osobistej wymaga czasu i przemyślanego działania. To proces, który zaczyna się w Tobie, tam głęboko, gdzie masz schowane najdziksze marzenia i fantazje.

Matryca zarządzania czasem. Matryca ważności
- Szczegóły
Jak Gasisz pożary?
Nie mam na myśli prawdziwych, chyba że jesteś prawdziwym strażakiem. Mam na myśli wszystkie te sytuacje, które wykraczają poza nasz zaplanowany i zorganizowany plan dnia.